Isteri Ketat Dan Padat Untuk Wanita Maklumat Lanjut Klik Sini



Gunakan Lotion Kamar Sutera Supaya Suami Anda Kepuasan

Hubungan intim antara suami isteri adalah salah satu kebahagiaan dalam rumahtangga. Keupayaan suami dan isteri untuk memberikan kepuasan kepada pasangan masing-masing amat penting. Keupayaan ini berkait rapat dengan kondisi alat kelamin. Vagina yang ketat dapat memberikan lebih kepuasan bukan sahaja kepada suami tetapi isteri itu sendiri. Bagaimana untuk mendapatkan vagina yang ketat?, terutamanya untuk wanita yang telah melahirkan anak? Jawapannya ialah dengan menggunakan Lotion Kamar Sutera , InsyaALLAH... "

Kembalikan keperawanan mu, bagaikan dara…ungkapan ini bukan gimik, bukan gurauan, pada yang mencuba pasti akan setia hingga ke akhirnya..

Anda tidak perlu berbelanja besar, tidak perlu melakukan pembedahan yang menyakitkan juga tidak perlu menggunakan ubatan yang mengandungi dadah..semuanya adalah semulajadi, Lotion Kamar Sutera satu-satunya produk yang menjamin memberi kepuasan maksima, menekankan aspek HALAL, suci dan murni serta tiada kesan sampingan.

Lotion Kamar Sutera dirumus khas untuk wanita yang mendambakan kepuasan dan kehangatan bersama, diperkaya dengan ekstrak herba Manjakani (Quercus infectoria), Minyak Kelapa Dara dan Sireh (Piper betle L.) yang terbukti sejak turun temurun untuk penjagaan intim wanita. Lotion Kamar Sutera berfungsi mengetatkan vagina dan sebagai pelincir semasa bersama. Ia juga bertindak sebagai anti bakteria serta mampu mengatasi masalah keputihan. Sangat sesuai digunakan bagi wanita selepas bersalin.

Mengapa anda perlu menggunakan Lotion Kamar Sutera??

Kebanyakan produk kini mengandungi bahan-bahan kimia yang tinggi, memudaratkan, berbahaya dan juga berisiko besar menyumbang pelbagai masalah serta kesan sampingan tanpa kita ketahui. Walaupun produk tersebut dikatakan berkesan , tapi dalam masa yang sama juga meninggalkan kesan sampingan pada pengguna.

Lotion Kamar Sutera diformulasikan dengan teknologi terbaru menggunakan ekstrak herba yang terbukti berkesan sejak turun temurun dan secara klinikal bagi perawatan intim wanita.

Olahan lengkap Lotion Kamar Sutera ini diperkaya dengan resepi istimewa ekstrak herba seperti Sireh, Manjakani dan juga Minyak Kelapa Dara serta haruman memikat mampu memberikan perubahan serta merta dengan penggunaan kali pertama! Lotion Kamar Sutera adalah produk mudah sapu, tidak berminyak, tidak merengsakan. Semuanya adalah semulajadi. cubalah! Jadikan Lotion Kamar Sutera sebagai teman setia mu..

Kajian menunjukkan ekstrak herba mempunyai kesan antiseptik semulajadi yang tidak terdapat pada kebanyakan bahan-bahan sintetik untuk tujuan yang sama. Selain itu juga, ekstrak herba juga mampu memberikan tenaga yang berpanjangan dan hasil yang menyeluruh.

Anda wanita yang bermasalah…

• faraj longgar(akibat melahirkan anak/ramai anak)
• keputihan
• kurang cengkaman semasa hubungan seksual
• kurang keinginan seksual
• kering dan perit semasa hubungan seksual
• kawasan sulit berbau dan berlendir secara berlebihan
• kegatalan di kawasan sulit
• faraj kendur, berkedut dan gelap

Sekiranya anda mengalami salah satu atau lebih masalah seperti diatas, usah gusar dan usah tunggu lama, gunakan Lotion Kamar Sutera untuk menjadikan impian mengembalikan kenangan malam pertama anda tercapai...

Kelebihan Lotion Kamar Sutera

• diadun dengan ekstrak herba seperti Manjakani, Pueraria Mirifica dan Sireh
• merapatkan otot serta menyempitkan faraj
• mengatasi masalah keputihan
• mengurangkan lendir berlebihan
• manghilangkan bau yang kurang menyenangkan
• membunuh kuman punca kegatalan dan bau
• mencerah dan memutihkan kawasan alat sulit
• menegang dan mengurangkan kenduran di alat sulit
• memelihara keseimbangan pH vagina
• meransang hormon seks
• meningkatkan dan menguatkan sistem kemutan dan cengkaman
• menjadi pelincir dan melembapkan kawasan kering semasa melakukan hubungan seksual
• sebagai astringen dan anti oksida
• membaiki tisu kendur dan kusam
• membina keyakinan diri dan meningkatkan kepuasan

Sireh
Mengandungi bahan aktif, terdiri dari tannins, tannic, gallic acids, ellagic acid, vitamin A & C, Calcium, Iron, Protein dan karbohidrat.  Sangat popular sebagai rawatan untuk mengembalikan keanjalan dan bentuk asal sistem kelamin wanita, terutamanya selepas melahirkan anak. Juga berfungsi merawat dan memperbaiki serta sel-sel tisu vagina,  selain sebagai pelincir, mengetat dan menguatkan otot-otot vagina. Sebahagiannya mempunyai ciri antiseptik bersifat antimikrobial,  yang akan membantu menjaga kesihatan bahagian intimasi wanita, mengelakkan kegatalan dan membantu mengatasi lelehan vagina (vaginal discharge - leucorrhoea) yang menyebabkan bau yang tidak menyenangkan. Ia didapati berfungsi secara cemerlang sebagai antioksidan untuk mengatasi proses penuaan yang mendadak, dan tidak kurang pentingnya ia dapat mengekalkan warna semulajadi bahagian intimasi wanita. 

Manjakani
Mengandungi bahan aktif, terdiri dari tannins, tannic, gallic acids, ellagic acid, vitamin A & C, Calcium, Iron, Protein dan karbohidrat.  Sangat popular sebagai rawatan untuk mengembalikan keanjalan dan bentuk asal sistem kelamin wanita, terutamanya selepas melahirkan anak. Juga berfungsi merawat dan memperbaiki serta sel-sel tisu vagina,  selain sebagai pelincir, mengetat dan menguatkan otot-otot vagina. Sebahagiannya mempunyai ciri antiseptik bersifat antimikrobial,  yang akan membantu menjaga kesihatan bahagian intimasi wanita, mengelakkan kegatalan dan membantu mengatasi lelehan vagina (vaginal discharge - leucorrhoea) yang menyebabkan bau yang tidak menyenangkan. Ia didapati berfungsi secara cemerlang sebagai antioksidan untuk mengatasi proses penuaan yang mendadak, dan tidak kurang pentingnya ia dapat mengekalkan warna semulajadi bahagian intimasi wanita.  

Minyak Kelapa Dara
Sejak sekitar awal 1930an saintis Eropah dan Amerika , yang melakukan kajian saintifik mendapati bahawa minyak kelapa dara mempunyai kandungan lemak "saturated, polyunsatured dan monounsaturated yang  terdiri dari " fatty acid C6,C8,C10,C12,C14,C16,C18,C18-1 & C18-2 ”  yang sangat berguna untuk kesihatan. " Lauric asid " (C 12) membentuk sekitar 45% hingga 55% , manakala “ capric asid ” (C 10) membentuk sekitar 5% hingga 8% kandungan fatty acid berkenaan. Kedua-duanya adalah merupakan ‘medium chain fatty acid’, menjadikannya mudah diserap kedalam kulit untuk terus digunakan oleh sel tubuh sebagai tenaga. Hasilnya ia sangat membantu untuk pembentukan sel baru sekaligus menggantikan sel-sel mati. Kulit akan kembali anjal , lembut dan  gebu

Selain itu Lauric asid dalam minyak kelapa dara juga mempunyai tambahan fungsi yang amat berguna untuk membentuk monolaurin didalam tubuh manusia atau haiwan. Monolaurin adalah bersifat antiviral, antibakteria dan antiprotozoal. monoglyceride yang digunakan oleh tubuh manusia atau haiwan memusnahkan lapisan atau kelongsong lipid pada virus, seperti HIV, herpes, cytomegalovirus, influenza, berbagai bakteria pathogen termasuk listeria monocytogenes dan heliobacter pylori, serta protozoa seperti giardia lamblia. Setengah kajian juga menunjukkan bahawa ia berfungsi sebagai antimikrobial. Dr. Halldor  Thormar, ahli sains Icelandic,  telah membuktikan bahawa monolaurin yang berasal dari minyak kelapa dara , dapat membunuh virus jenis 'lipid coated DNA dan RNA, termasuk HIV dan virus herpes dan juga mikroorganism lain termasuk bakteria jenis gram positive. Ketika ini Dr. Halldor Thormar dan pasukannya merancang untuk meneruskan ujian fungsi serta kesan monocaprin terhadap chlamydia dan virus herpes simplex.


Sementara capric asid adalah juga jenis 'medium chain fatty asid' yang juga mempunyai kelebihan fungsi yang samabila ia membentuk sebagai monocaprin di dalam tubuh manusia atau haiwan. Monocaprin juga telah menunjukkan kesan keupayaan sebagai antiviral terhadap HIV dan ia masih lagi dalam proses uji kaji terhadap kesannya keatas herpes simplex dan keberkesanan antibakterianya terhadap chlamydia. (Reuters, London June 29,1999).


Selain itu kandungan antioksidan yang terdapat dalam minyak kelapa dara juga  sangat membantu untuk kesihatan manusia
.    
 
WAKTU  PENGGUNAAN


Langkah 1 :
Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 atau ½ jam sebelum  bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup(grip). Manakala aroma herba  yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada bau yang lebih memberahikan


Langkah 2 :
Ketika hendak bersama sapukan lagi sekali Losyen kamar Sutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura kegahirahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.
Nota : Losyen Kamar Sutera ini diformulasi khas supaya  tidak merbahaya jika termakan.



CARA PENGGUNAAN
 Sapu  losyen Kamar Sutra ke bahagian tepi faraj seperti gambar rajah. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj. Selain itu ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar faraj mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan yang berkenaan, kulit akan bertambah licin.

Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, Sapukan  losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut , setelah 2 jam( kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih( kurang kedut). Ini membuktikan losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

KELEBIHAN
Selain ia dapat mengecutkan /grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.
Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.

Menghilangkan kedut

Anda boleh juga menggunakan losyen kamar sutera ini di mana-mana bahagian pada anggota badan untuk menegangkan kulit dan menghilangkan kedut seperti di bahagian dahi muka, bawah kelopak mata, siku dan belakang jari.

Menegangkan kulit
Losyen kamar sutera ini juga boleh digunakan sebagai penegang payu dara, caranya sapukan rata pada bahagian berkenaan dan biarkan sehingga kering(tidak merbahaya jika termakan.

Perhatian :

Tidak sesuai kepada ibu mengandung dan wanita datang bulan.

kod produk : LKS
Tempahan LOTION KAMAR SUTERA Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM 50 ke Akaun :

Nama : Zuhairi Abdullah
Nama Bank : RHB BANK
Acc No : 21202200127562
Nama Bank : BSN
Acc No : 1014341000020839
( 3rd Party Email Address : kuasaphero@gmail.com )
@
Nama : Zaitul Iffah Bt Mohamad
Nama Bank : MAYBANK BERHAD
Acc No : 162218613856

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms ke Gateway : 019-609 8823
Berikan butiran lengkap berikut :-

Beli By Hand Kajang/Bdr Baru Bangi/Shah Alam
Sms : 019-609 8823

Berikan Maklumat Lengkap Berikut:
NamaAlamat<>Bank<>Masa<>Tarikh<>Jumlah<>Kod Produk LKS

Cth sms : Zainal bin Mohamad 412 Jalan Bunut Susu Pohon Rawa 17020 Pasir Mas Kelantan
MBB 2.00am 06082006 RM50 LKS